Pages

Saturday, July 20, 2013

මිටියේ අභිරහස

ද්විත්ව මිනීමැරුම් චෝදනාවකට ලක්වූ පුද්ගලයෙක් උසාවියේ විත්තිකූඩුවේ සිටගෙන සිටියේය.

“තමුන්, තමුන්ගේ බිරිය මැරෙන තෙක් ඇයට මිටියකින් පහර දී තිබෙන බවට චෝදනා එල්ල වී තියෙනවා” යැයි විනිසුරුවරයා ප්‍රකාශ කළේය.

ඒ අවස්ථාවේ උසාවි ශාලාවේ පිටුපස අසුනක සිටි පුද්ගලයෙක් “අවජාතකයා!” යයි කෑගැසුවේය.

විනිසුරු ඔහුගේ කාර්යය දිගටම කරගෙන යමින් “තමුන්, තමුන්ගේ දියණිය මිය යන තුරු ඇයට මිටියකින් පහර දුන් බවටත් චෝදනාවක් තියෙනවා” යැයි කියා සිටියේය.

එවිට, නැවත වතාවක් උසාවි ශාලාවේ පිටපුස අසුනකින් “උඹ පරයෙක්! අවජාතකයෙක්!” යනුවෙන් කෑගසනු අසන්නට ලැබිණි.



මේ අවස්ථාවේ විනිසුරුවරයා ඔහුගේ කතාව නතර කොට උසාවි ශාලාවේ සෙනඟ අතර පිටුපස පේලියේ අසුන් ගෙන සිටි පුද්ගලයා දෙස බලමින් මෙසේ කීවේය.

“මහත්මයා! මේ අපරාධය ගැන ඔබ තුළ ඇතිවන කෝපය මට තේරුම් ගත හැකියි. නමුත් ඔබේ මේ ආවේගයට මට තවදුරටත් ඉඩ දෙන්න බැහැ. ඔබ නැවත වතාවක් එසේ හැසිරුණොත් උසාවියට අවමන් කිරීමේ චෝදනාව මත ඔබට දඬුවම් කරන්න මට සිදුවෙනවා. දැන්... ඔබට තවත් ප්‍රශ්නයක් තියෙනවාද?’’

සිය අසුනෙන් වහා නැගිට ගත් එම පුද්ගලයා මෙසේ ප්‍රතිචාර දක්වා සිටියේය.

‘’අවුරුදු පහළොවක්ව මම ජීවත් වෙන්නේ මේ ‘අවජාතකයාගේ’ නිවසට අල්ලපු ගෙදරයි. ඒ මුළු කාලයේම මම ඔහුගෙන් මිටිය පොඩ්ඩකටට ඉල්ලුවාම තමන් ළඟ මිටියක් නැහැ කියලා ඔහු කිවුවා!’’

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...